Septembrski meni ali kaj jesti v naslednjih dneh?

Morda vam včasih zmanjka idej in ste v zagati, kaj jesti. September je krasen mesec, ki nam nudi zelo veliko svežega sadja in zelenjave. Spodaj je nekaj idej za zdrave in hitro pripravljene obroke. Po njih se boste počutili lahke, a hkrati z dovolj energije.

Zajtrk

Prosena kaša/Kvinoja z ovsenim mlekom, suhimi ali svežimi slivami, skuto in mletim lanom

Malica

Skleda sadne solate (narezano sezonsko sadje s cimetom in pokapano s pomarančnim in limoninim sokom)

ali zeleni smuti (z veliko zelenih listov (blitva, pesini listi, limonska trava, peteršilj, zelena, listi kodrolistnega ohrovta,… 60 % in 40 % sezonskega sadja)

Kosilo

Sezonska solata (npr. paradižnik, zelena, paprika, zelje, naribano sveže korenje, naribana sveža pesa itd.)  z zeleno lečo, olivami, orehi in mladim kozjim sirom

Pečen krompir s čebulo, hokaido bučo in zelišči (lahko tudi s tofujem ali pečenimi sardelami)

ali pečene krompirjeve polovičke v pečici (brez maščobe) in sataraš (paradižnik, paprika in jajca) ali zelenjava (por, korenje, brokoli, paprika, paradižnik, bučke) z jajci

ali popečena zelenjava v pečici (prelita z jajcem in naribanim sirom)

Žitna kava s sladoledom ali kroglice iz prosene kaše/kvinoje z banano, chia semeni, kokosom in kakavom ali podušena naribana jabolka s cimetom in smetano/sladoledom

Večerja

Zelenjavna juha s popečenimi sončničnimi in bučnimi semeni

ali

kumarično – bučkina solata (naribane sveže zelen bučke in kumare) s kefirjem, zelišči (npr. koprc, drobnjak, kajenski poper po želji), limoninim sokom in olivnim oljem (po želji s česnom in popečenimi ajdovimi ali pirinimi kruhki)

Pa naj vam tekne!

2018-08-30T10:59:05+00:00