Kako najhitreje do boljšega zdravja in dobrega počutja?

So se tudi pri vas začeli kazati znaki slabšanja zdravja, utrujenosti, slabega počutja, slabšega spanja itd.? So vam izmerili rahlo povišan pritisk, sladkor, holesterol? Morda bi radi nekaj storili, pa ne veste, kaj in kako? Rešitev je dokaj preprosta in enostavna.

Raziskave in izkušnje kažejo, da je najhitrejši način za izboljšanje zdravja, da naredimo mini »reset«/regeneracijo ali razbremenitev svojega bitja. Lahko imate enkrat ali dvakrat na teden (sadno -) zelenjavni dan, z do 500 kcal. Kar pomeni, da si lahko naredimo zeleni smuti in zelenjavno juho ali solato in spijemo se kak sveže pripravljen (najbolje zelenjavni, z malo sadja) sok. Lahko pa smo cel dan samo na smutiju in sokovih. Kar pomeni, da imamo post ali polpost in raziskave kažejo (da če pojemo samo do 500 kcal na dan), da imajo tudi kratkotrajni posti zelo ugodne učinke na zdravstvene kazalnike npr. na raven sladkorja, holesterol, pritisk in tudi na IGF-1.

Pomembno je tudi, da zadnji obrok ni (pre)pozno, saj zvečer nismo več tako aktivni kot čez dan in če jemo preveč kalorično hrano, se delajo zaloge.  Še bolj učinkovito je, da si vzamemo vsaj 3 ali več dni za postni odklop in uvedemo nekaj sprememb v prehrani, spanju, gibanju in načinu razmišljanja. Idealno je, da si za vsaj 3 – 8 dni vzamemo odmor od nezdrave, pogosto preobilne prehrane in uživatmo sadje in zelenjavo (v trdi ali tekoči obliki do 500 kcal), da se začnemo več gibati, da preživimo več časa v naravi, da vzpostavimo spalni ritem z zgodnjim odhodom v posteljo, da smo pozorni na svoje misli in občutke in da imamo dovolj časa za sprostitev. To lahko naredimo sami, doma, pri tem je pomembno, da se tega lotimo pravilno, da se pripravimo in da poznamo vse morebitne pasti. Še lažje in tudi bolj učinkovito pa je to narediti v skupini in pod strokovnim vodstvom, ko ste odmaknjeni od vsakodnevnih obveznosti in je lahko regeneracija boljša.

2018-09-22T12:38:13+00:00