A me pelješ na sprehod?

Morda to ni samo misel našega kužka, ampak je lahko to misel nas samih, ko si želimo, da bi nas nekdo drug spodbudil in peljal na sprehod, ker se mi sami/samemu ne da. Kako fajn bi bilo, če bi nas nekdo peljal na sprehod in nam tako pomagal premagati odpore, ki so v nas… Ker vedno lahko najdemo izgovore: danes nimam časa, danes je mrzlo, zdaj piha, moram narediti še to in ono. Včasih lahko res koristi, da se dogovorimo z nekom in gremo skupaj. V dvoje ali v skupini, po vodstvom pa je še dosti lažje.

Ali lahko hišna opravila nadomestijo gibanje?

Pogosto slišim ljudi razmišljati, zakaj bi se sprehajal, tekal, telovadil, kolesaril,… saj vrtnarim, delam različna hišna opravila,… To mi čisto zadostuje. Mogoče vam, kot osebi to zadostuje, vašemu telesu pri vzdrževanju notranjega ravnotežja pa nikakor ne. Vrtnarjenje npr. je v več pomenih koristna fizična aktivnost, vendar jo je treba dopolniti še s čim. Hoja, kot tista najbolj prvinska aktivnost je nenadomestljiva. Posebej še na svežem zraku, pomembno je, da se prepotimo, pospeši se dihanje in srčni utrip. Hoje ni nikoli preveč, raje eno uro kot pol ure na dan. Hoja ugodno vpliva na vzdrževanje aerobne kapacitete,  srčno-žilni sistem, metabolizem,… Poleg tega postanemo bolj pozitivni, svet postane bolj svetal.

Ležaj, ki se vrti ne zarjavi

Mi smo ustvarjeni za gibanje, je nekje zapisano. Različni fiziološki procesi v telesu so stimulirani z gibanjem. Brez ustreznega gibanja izgubljamo vzdržljivost, mišično moč, gibljivost, slabša se nam gostota kosti, ravnotežje, spomin, redimo se in postajamo vedno bolj čemerni.

Ste vedeli npr., da delovanje limfnega sistema, ki je neke vrste telesna kanalizacije, poganja mišična aktivnost. Če kanalizacija v hiši ne dela dobro, začne smrdeti. Prav tako pa je tudi v našem telesu, če limfni sistem ne deluje dobro zaradi našega pretežno sedečega načina življenja.

Večja gibčnost v telesu in glavi

Gibanje nam pomaga ohranjati mišično moč, ravnotežje, gibljivost, boljši spomin, fleksibilnost v načinu razmišljanja, počutimo se lahkotne in mladostne. Vadba nam lahko pomaga pri pomlajevanju in izboljšanju bioloških kazalnikov.  . Kdo se ne bi želel počutiti 10 ali 15 let mlajši? Če pa k temu prištejemo še mladostnejši izgled, smo verjetno vsi za! Morda pa si lahko rečemo kar sami sebi: »A me pelješ na sprehod?«

2018-10-22T09:24:04+00:00