Postenje z vodo

Postenje z vodo je eden od najstarejših, klasičnih načinov postenja oz. razstrupljanja, ki se pogosto povezuje z naturopatom H. M. Sheltonom. Shelton je poudarjal, da naj bi pili samo vodo glede na žejo, post pa naj bi trajal tako dolgo, dokler se ne vrne apetit. Na postu naj bi pretežno počivali in malo hodili, se redno klistirali in se postopno vračali nazaj na običajno prehrano… Shelton je nadziral več kot 30.000 primerov takšnega postenja v specializiranih klinikah in zbral več kot 200.000 primerov, med katerimi so bila izboljšanja ali ozdravitve številnih bolezni in težav. Vendar pa ima postenje z vodo tudi nekatere slabosti, saj med postenjem z vodo telo ne dobi nobenih pomembnih snovi (ne vitaminov, ne mineralov, ne encimov, ne ogljikovih hidratov, ne…), ampak jih mora črpati iz zalog. Poleg tega veliko počitka in zelo malo gibanja pomeni, da s tem dajemo mišicam signal, da jih ne potrebujemo in tako ne izgubljamo samo maščobe, ampak lahko tudi mišice.

Zato so razvili še drugi, bolj varni in prijazni načini postenja oz. razstrupljanja. Med klasične oblike postenja v širšem smislu sodi tudi postenje s sokovi, ki je v primerjavi s postenjem na vodi bolj varno, saj uživamo sveže zelenjavno-sadne sokove, ki vsebujejo vitamine, minerale in encime, malo ogljikovih hidratov ter čiste zelenjavne juhe. Med takšnim postenjem je nujno klistiranje, priporočljivo je dovolj gibanja, različne vaje, sprehodi na svežem zraku, delo na sebi, kar vse prispeva k temu, da se naše telo bolje in hitreje razstruplja. Poleg tega pa z gibanjem spodbujamo pretok limfe in sporočamo mišicam, da jih potrebujemo. Več o tem, zakaj se postiti najdete na https://postenjedih.si/2018/05/08/zakaj-postenje/ Postenje s sokovi je v primerjavi s postenjem z vodo bolj varen način in primeren za širši krog ljudi. V zadnjih letih pa so vse bolj popularni tudi drugi načini postenja, o katerih smo že pisali npr. v https://postenjedih.si/2018/09/22/kako-najhitreje-do-boljsega-zdravja-in-dobrega-pocutja/

2018-11-22T08:14:04+00:00